Page tree

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1.  Uzdevumi, kuru paredzamais risināšanai nepieciešamais laiks nepārsniedz 30min, tiek risināti bez papildu saskaņošanas. JIRA uzdevuma statuss tiek mainīts no 
    Status
    colourBlue
    titleOpen
     uz 
    Status
    colourYellow
    titleIn Progress
    .

  2. Uzdevumi, kuru paredzamais risināšanai nepieciešamais laiks pārsniedz 30min, kopā ar paredzamo laika novērtējumu (citur tekstā Novērtējums) un piedāvāto Izpildes termiņu tiek nosūtīti apstiprināšanai Klienta atbildīgajam pārstāvim. JIRA statuss tiek mainīts uz 
    Status
    colourYellow
    titleEstimated
  3. Ja Klients apstiprina novērtējumu (statuss Estimate Accepted - 
    Status
    colourYellow
    titleEstimate Accepted
    ), tad darbs pie Uzdevuma tiek sākts Klienta Servisa līmenī paredzētajā laikā vai noteiktajā Izpildes termiņā. 
  4. Uzdevuma izpildes gadījumā Ja nepieciešama precizējoša informācija vai ja uzdevums ir izpildīts, tas tiek piešķirts Klienta pārstāvim pārbaudei vai precizēšanai (statuss Waiting for Customer - 
    Status
    colourYellow
    titleWaiting for Customer
    ).
  5. Status
    colourGreen
    titleReady for deploy
  6. Automātiski akceptētos Uzdevumus, kurus nepieciešams izvietot Sistēmas Darba vidē, Klienta pārstāvis atbilstoši atzīmē (Accept the Solution) un piešķir Izpildītājam (statuss Ready to deploy - 
    Status
    colourGreen
    titleInvoice
    ).
  7. Izpildītājs periodiski izvieto vienu vai vairākus Uzdevumu risinājumus, kurus Klients atzīmējis JIRA, Sistēmas Darba vidē (statuss Deployed - 
    Status
    colourGreen
    titleDeployed
    ) un piešķir tos Klienta pārstāvim. 
  8. Ja noteiktajā termiņā nav izteikti konkrēti iebildumi vai jautājumi, tad uzdevums automātiski tiek uzskatīts par akceptētu un iekļauts nākamā rēķinā (statuss Invoice - 
    Status
    colourGreen
    titleInvoice
    ). 
  9. Ja Darba vides pārbaudes laikā tiek atklātas konkrētas nepilnības, tad Klients piefiksē nepilnības konkrētajā uzdevumā kā komentāru, tādā veidā to piešķirot Izpildītājam ar status Reopened - 
    Status
    colourYellow
    titlereOpened
    ).