Page tree

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1.  Uzdevumi, kuru risināšanai nepieciešamais laiks nepārsniedz 30min, tiek risināti bez papildu saskaņošanas. Uzdevuma statuss tiek mainīts no 
    Status
    colourBlue
    titleOpen
     uz 
    Status
    colourYellow
    titleIn Progress
    .

  2. Uzdevumi, kuru paredzamais risināšanai nepieciešamais laiks pārsniedz 30min, kopā ar paredzamo laika novērtējumu (citur tekstā Novērtējums) un piedāvāto Izpildes termiņu tiek nosūtīti apstiprināšanai Klienta atbildīgajam pārstāvim.Uzdevuma statuss tiek mainīts uz 
    Status
    colourYellow
    titleEstimated
  3. Ja Klients apstiprina novērtējumu (statuss Estimate Accepted - 
    Status
    colourYellow
    titleEstimate Accepted
    ), tad darbs pie Uzdevuma tiek sākts Klienta Servisa līmenī paredzētajā laikā vai Uzdevumā noteiktajā Izpildes termiņā. 
  4. Ja nepieciešama precizējoša informācija vai ja uzdevums Uzdevums ir izpildīts, tas tiek piešķirts Klienta pārstāvim pārbaudei vai precizēšanai (statuss Waiting for Customer - 
    Status
    colourYellow
    titleWaiting for Customer
    ).
  5. Lai informētu Izpildītāju par Uzdevuma rezultātusniegtu Izpildītājam atbildi uz Uzdevumu, nepieciešams pievienot komentāru (Add  a comment). Uzdevuma statuss tiek mainīts nomainīts uz 
    Status
    colourYellow
    titlereOpened
     un piešķirts Izpildītājam. Izpildītājs tālāk šo Uzdevumu var novirzīt:
    1. Status
      colourYellow
      titleWaiting for Customer
       (Waiting for Customer).  Uzdevums tiek piešķirts Klienta pārstāvim pārbaudei vai informācija precizēšanai.
    2. Status
      colourYellow
      titleReady to Deploy
       (Ready to Deploy). Statuss informē Klienta pārstāvi, ka Uzdevums tiek izvietots Sistēmas Darba vidē, piemēram, programmēšanas gadījumos.
    3. Status
      colourGreen
      titleInvoice
       . Statuss informē, ka Uzdevums ir akceptēts no klienta pārstāvja un tas tiks iekļauts nākamajā rēķinā no Izpildītāja.
  6. Ja noteiktajā termiņā līdz rēķina piestādīšanai nav izteikti konkrēti iebildumi vai jautājumi, tad uzdevums automātiski tiek uzskatīts par akceptētu un iekļauts nākamā rēķinā (statuss Invoice -Uzdevums tiek aizvērts. Statuss nomainīts no
    Status
    colourGreen
    titleInvoice
     uz
     
    Status
    colourGreen
    title
    Invoice
    Closed
    )
  7. Ja Darba vides pārbaudes laikā tiek atklātas konkrētas nepilnības, tad Klients piefiksē nepilnības tās konkrētajā uzdevumā Uzdevumā kā komentāru (Add a comment), tādā veidā to piešķirot Izpildītājam ar status ar statusu Reopened - 
    Status
    colourYellow
    titlereOpened
    )