Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Mums ir vajadzīga Jūsu atgriezeniskā saite

Mēs pastāvīgi cenšamies uzlabot mūsu darbplūsmu, komunikāciju, piegādes mehānismus un daudzus citus mūsu darba aspektus, taču mums bieži pietrūkst veida, kā izmērīt, kuri no šiem uzlabojumiem darbojas un kuri - nē. 

No šodienas mēs esam ieviesuši vēl vienu uzlabojumu - pēc katra pabeigta Service Desk uzdevuma Jūs saņemsiet e-pastu ar vienu vienkāršu jautājumu - vai Jūs ieteiktu mūsu pakalpojumus (nevis produktus, bet tieši pakalpojumus) savam kolēģim.

Iespējams jau esat pamanījuši - šis ir ļoti populārs veids, kā iegūt atgriezenisko saiti no klientiem. To sauc Net Promoter Score (saīsinājumā - NPS) un tas ir ļoti noderīgs, jo:

  • uz to var ļoti ātri atbildēt - tikai ar diviem klikšķiem;
  • tas parāda gan mūsu uzdevumu risināšanas sniegumu (t.i., vai mēs esam labi atrisinājuši konkrēto uzdevumu), gan vispārīgās tendeces, jo tās ir viegli izmērīt;
  • tas pat sniedz iespēju salīdzināt mūsu rezultātus ar citiem līdzīgiem uzņēmumiem, jo internetā ir pieejami katrai nozarei raksturīgie NPS rezultāti.

Mūsu NPS plāns

Lai arī novērtēt mūsu darbu Jums prasa tikai dažas sekundes, mēs apzināmies, ka tas tomēr ir papildu pienākums. Tādēļ mēs izveidojām īpašu NPS plānu, kas ļauj to atvieglot: 

  • sākumā mēs lūgsim Jūsu novērtējumu katram pabeigtajam uzdevumam. Jūs varat izvēlētis nevērtēt visus uzdevumus, taču mēs būsim ļoti pateicīgi, ja novērtēsiet vismaz daļu no tiem.
  • pēc pirmā mēneša, mēs samazināsim jautājumu biežumu un Jūsu vērtējumu lūgsim tikai periodiski (šobrīd paredzam, ka tas varētu notikt aptuveni reizi ceturksnī), lai redzētu, vai mēs strādājam pareizajā virzienā

Tas mums ļoti palīdzēs pieņemt pareizos lēmumus un ceram, ka uzlabos arī Jūsu pieredzi, strādājot ar mums. Tādēļ, lūdzu, (lūdzu, lūdzu, lūdzu! (smile) ) - veltiet šīs pāris sekundes, lai palīdzētu mums!

Paldies!

  • No labels